Angrerett og reklamasjoner

Angreretten gjelder ikke på produkter som vi har gravert på for deg (spesiallagde produkter). På ugraverte produkter gjelder 14 dagers angrerett, dette forutsetter at produkter er ubrukt. Ved skader eller andre feil på produktet så erstattes du med et nytt produkt etter at du har sendt tilbake den defekte varen til oss. Selv forårsakte skader samt bruksslitasje erstattes ikke.

Slik reklamerer du på et produkt

Ved håndtering av reklamasjoner følger vi Konsumentkjøpsloven. For å lese om hvilke regler som gjelder innen rammen for denne loven, gå til www.konsumentverket.se.

1. Mail oss så snart du oppdager feilen.
2. Når du har pratet med oss legger du tilbake produktet i jiffyposen du fikk den i, teiper den igjen og skriver tilbake til avsender på den og krysser over din egen adresse. Lever den på posten.
3. Når vi får varen og godkjenner reklamasjonen så sender vi ut en ny vare til deg.